Naar mijn service
 

Bezorgmelding doorgeven via uw MC-account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Bezorgmelding doorgeven zonder account

.

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt een klacht indienen via mijn.meppelercourant.nl of telefonisch via 088-800 2071.
Wanneer u de klacht voor 19.30 uur indient, proberen wij de krant na te bezorgen op dezelfde avond tussen 19.30 uur en 21.00 uur. Voor het indienen van een klacht na 19.30 uur of indien u de krant ook niet heeft ontvangen in de nabezorging kunt u telefonisch contact opnemen via 088-800 2071.
Wat zijn de bezorgtijden van de Meppeler Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag, woensdag en vrijdag uiterlijk om 18.00 uur bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2071.

Registreren

Heeft u nog geen MC-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2071
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur (voor bezorgklachten tot 19.30 uur).